Du er her. aabenraajagtforening.dk > Om os > Håndtering personoplysninger

Meddelelse til medlemmerne om hvordan vi håndterer personoplysninger i Aabenraa Jagtforening.

Hvorfor:
 
Den 25. maj 2018 er der trådt nye regler i kraft for, hvordan vi skal håndtere personoplysninger i Danmarks Jægerforbund samt tilhørende jagtforeninger.

Reglerne gælder for alle virksomheder, organisationer og foreninger i EU -

derfor også for de lokale jagtforeninger.

Dettte involverer Aabenraa Jagtforening samt alle medlemmerne...

 Hvordan:

Som følge af nye EU regler om håndtering af persondata skal Aabenraa Jagtforening:

  1. Kortlægge og beskrive, hvordan vi håndterer medlemsdata i foreningen.
  2. Fortælle vores medlemmer, hvordan vi håndterer deres data.
  3. Udarbejde aftaler med alle, der behandler data for os.
  4. Aftale hvordan vi overdrager viden, når der kommer et nyt bestyrelsesmedlem.

Aabenraa Jagtforening har i april 2018 udarbejdet kortlægnings skemaer der beskriver hvordan medlemsdata håndteres ifbm forskellige aktiviteter hvor der bruges medlemsdata.

Aabenraa Jagtforening har indgået databehandler aftale med Danmarks Jægerforbund.

Orientering til vores medlemmer om vores privatlivs politik

Læs den her:

PRIVATLIVSPOLITIK.pdf

Vi skal indhente dit samtykke jvf lovgivningen.

ifbm håndtering af personoplysninger ved forskellige aktiviteter i Aabenraa Jagtforening.

Det er vigtigt at du som medlem forholder dig til den nye lovgivning fra EU, som vi er underlagt, og at du tilkendegiver om Aabenraa Jagtforening må bruge dine personoplysninger til legitime formål i foreningen.

Vi bruger kun personoplysninger, som er opgivet af medlemmet selv, og som er tilgængelige på medlemsnettet hos DJ.